Nová platforma Wüstenrot uspěla v celosvětové konkurenci

V Praze, 10. března 2016

Nová platforma webových stránek Wüstenrot, kterou přinesla digitální agentura ACTUM získala ocenění Finalista Kentico Awards 2015 Site of the Year v kategorii finanční služby. Stránka byla vybraná odbornou porotou z tisíců webových stránek z více než 80 států.  

Klienti nachází služby rychleji

Většina společností momentálně přesouvá svou pozornost do digitálních aktivit, aby mohla efektivně reagovat na situaci na trhu a dosahovat své obchodní cíle.

Analýzou chování klientů jsme u zákazníka definovali cílové skupiny a jejich potřeby. Zjednodušili jsme navigaci, čímž se klient rychleji dostane k tomu, co na stránce hledá.  Zároveň systém automaticky klientovi nabídne další služby, které zvýší jeho spokojenost.

,,Po implementaci pokročilé Kentico EMS platformy jsme získali plně responzivní webovou stránku, která je přehledná ze všech mobilních zařízení. Funkce jako je segmentace klientů, personalizovaný obsah sdělení nebo automatizace procesů zlepšily interakci s klientem.“ řekl Adolf Lisý z digitální agentury ACTUM.

Základem je komunikace

Během implementace došlo ke spojení stránek call centra a systém je připravený se napojit na další externí systémy, což například zjednodušuje komunikaci s klientem na základě historických dat.

Jedním z cílů bylo zachovat současné marketingové aktivity, které se roky budovaly. Nové stránky umožnily zachovat stávající a doplnit je o personalizovanou komunikaci s klientem, aby dostal jen relevantní nebo požadované informace. Tento krok navýšil počet lidí, kteří se opakovaně vrací.

„ Celé řešení je podporováno vysokým výkonem architektury s cílem zajistit plynulý provoz. Struktura webu je nyní jasnější a srozumitelnější, díky čemuž návštěvníci nalézají požadované informace rychleji. Naši správci navíc mohou web upravovat ve výrazně větší míře než u předchozího řešení. Nově můžeme také využívat řadu ovládacích prvků (widgetů), které nám umožňují vytvářet stránky dle našich potřeb.“ dodal Josef Rybišar, Marketing & PR Wüstenrot.

Autor

Otec 2 dětí a milovník aut. Po 16 letech ve světě reklamy a marketingu převzal otěže Business Development v ACTUM, aby klientům pomohl nastavit personalizovaný a konzistetntní zákaznický zážitek. Zaměřuje se na integraci, B2B/B2C, digitální a výkonostní marketing.

Adolf Lisý

Adolf Lisý

Business Director