Optimalizace konverzních cest

www.wuestenrot.cz

Webová analytika
Společnost Wüstenrot je jedním z digitálních lídrů na finančním trhu – pro její zákazníky průběžně zjednodušujeme konverzní cesty A/B testováním a personalizací. V rámci A/B testování jsme ověřovali hypotézy zahrnující jak textové úpravy, tak speciálně vyvinuté komponenty s cílem dosáhnout vyššího konverzního poměru. Personalizace reaguje na potřeby zákazníků v reálném čase – pomáhá najít rychleji cestu k hledanému tématu. Cílem je snížení tzv. bounce rate a zvýšení zákaznické spokojenosti.
A/B testování
A/B testování
A/B testování

Zkušenosti, které jsme si odnesli:

  • Strategie a technologie A/B testování v CMS Kentico
  • Strategie personalizace na základě explicitních dat
  • Optimalizace konverzních cest s ohledem na digitální cíle