Zindulka.cz – nasazení EEC

http://www.zindulka.cz/

Pro podrobnější analýzu zákaznického chování na webu zindulka.cz jsme implementovali pokročilé měření elektronického obchodu – enhanced ecommerce (EEC), které umožňuje vyhodnocovat výkon jednotlivých produktů, kategorií, inzertních ploch webu, statistiky tržeb, průměrný počet prodaných produktů v rámci jedné transakce, unikátní nákupy a další. Enhanced e-commerce je nadstavbou modulu Google Analytics 
e–commerce, která je součástí Universal Analytics. Na základě dat získaných pomocí EEC jsme schopni segmentovat uživatele podle nákupního chování, sledovat chování uživatele napříč nákupním procesem, profitabilitu jednotlivých zdrojů návštěvnosti a mnohem detailněji popsat atribuci plnění hlavních cílů. V tomto projektu jsme vytvářeli také e-commerce dashboardy, ve kterých kromě vývoje prodejů sledujeme proklikovost a příspěvky ke konverzím z jednotlivých interních ploch, sledujeme výkon jednotlivých služeb, statistiky produktů a jejich atributů. Získaná data umožňují klientovi optimalizovat produktové a kampaňové nabídky.

Zkušenosti které jsme si odnesli

• Detailní znalost modulu Enhanced Ecommerce a Google Tag Manageru. 
• Implementace pokročilé ecommerce webové analytiky. 
• Segmentace uživatelů na základě nákupního chování