Hill´s Pet Nutrition

Kompletní webový servis

Pro evropskou centrálu společnosti Hill´s Pet Nutrition zajišťujeme vývoj, analytickou, programátorskou i kreativní podporu. Ročně se tak jedná o více než dvacet nových projektů, od menších microsite až po velmi rozsáhlý vývoj front-end a back-end systémů. Vše se následně lokalizuje do patnácti jazyků pro dvacet evropských zemí. Mezi nejvýznamnější projekty poslední doby patří např. E-learning portál či E-coupon.

Hyundai

Aplikace pro tablety

Pro autorizované prodejce nových vozů Hyundai jsme připravili unikátní aplikaci pro tablety. Aplikace obsahuje ceny, technické informace, fotogalerie a videa k modelům. Uživatel si může navíc přímo v aplikaci sestavit svůj vůz ve snadno ovladatelném konfigurátoru. Data
v aplikaci jsou automaticky aktualizovaná
a uživatel má tak přehled o jejím používání.

Grafton Recruitment

Job portál s pokročilým vyhledáváním

Společnost Grafton Recruitment je předním poskytovatelem personálního poradenství
v regionu CEE. V Actum jsme navrhli a vyrobili portál pro vyhledávání volných pozic a další komunikaci s uchazeči i zaměstnavateli. Díky využití špičkové platformy Sitecore portál kromě pohodlného vyhledávání umožňuje pokročilé cílování obsahu na základě předchozího chování uživatele. V sekci My Grafton Account mohou uchazeči aktivovat funkce automatického sledování volných pozic.

Interspar

První mezi retailery

Pravidelnou a dlouhodobou komunikací jsme
získali přes patnáct tisíc fanoušků
pro facebookový profil společnosti Interspar.
Obsah byl vyváženým mixem zajímavostí,
mediálních novinek, zvláštních nabídek
a lifestylových aktualit. Společnost
Interspar si tak dlouhodobě drží první
místo mezi facebookovými
stránkami retailerů.

Interspar

Facebook App

Soutěžní hru komunikující čerstvost a kvalitu nabídky hrálo během šesti týdnů více než šest tisíc unikátních uživatelů.

Kooperativa

Mobilní web

Webové stránky společnosti Kooperativa jsme přizpůsobili pro smartphony. Upravovali jsme jejich obsah i design. Výsledkem jsou jednoduché a přehledné stránky, na kterých uživatel rychle najde veškeré potřebné informace. Zkrátka ukázkový device targeting.

Mobilní web získal druhé místo v anketě WebTop100, kterou vyhlašují marketingoví odborníci z řad klientů.

Kooperativa

Webové stránky

V roce 2010 jsme spustili webové stránky společnosti Kooperativa, které vzápětí získaly ocenění „Nejlepší webové stránky pojišťovny“
v soutěži Banka roku. Při tvorbě webových stránek byl kladen důraz na rychlou prezentaci nejhledanějších informací.

Laufen

Celosvětový portál Laufen.com

Laufen Bathrooms AG jsou leaderem světového trhu s luxusním sanitárním vybavením. Jejich nový celosvětový portál jsme vystavěli na technologii IBM WebSphere a zajistili synchronizaci s interním datovým skladem. Všechny mutace webu proto čerpají popisy
a obrázky z centrálního úložiště, které tak zaručuje aktuální informace pro uživatele bez nutnosti manuálního vkládání a administrace.

METRO Cash&Carry

Implementace platformy Sitecore

METRO Cash&Carry je jedním z největších retailerů na světě. Pomocí těch nejpokročilejších technologií pomáháme využít obrovské množství informací v datovém skladu k přesnému zacílení sdělení a nabídky na webu, webshopu, v emailu. Základem řešení je Sitecore CEP, leader v oblasti web content managementu.

Microsoft

Rozcestník Digitální svět

Cílem rozcestníku bylo představit široké portfolio produktů Microsoft v logických skupinách. Web byl postaven s co nejmenšími nároky pro uživatele a využíval řadu nových principů, zejména v řešení navigace.

Microsoft

Soutěž Telefony Slavných

Pomocí Facebook soutěže jsme představili hlavní novinku systému Windows Phone 7, nazvanou Live Tiles. Uživatelé hádali, které slavné historické osobnosti patří personalizované Tiles. Sami pak mohli vytvářet další varianty Tiles a nechat hádat ostatní.
Výsledkem byly desetitisíce tipů na utajené majitele telefonu a stovky uživateli vytvořených variant hry.

Palmknihy

On-line výkonnostní marketing

Palmknihy jsou jedním z největších prodejců e-knih u nás. Partnerství s touto společností je založené na obchodním výkonu. Abychom mohli stabilně zvyšovat výkon, bylo nezbytné implementovat e-shop na novou e-commerce platofmu - Magento. Pomocí ní a dalších pokročilejších technologií můžeme mnohem více sledovat nákupní chování a díky tomu uživatele segmentovat a poskytovat jim personalizovaný obsah, a to jak na webu, tak v dalších komunikačních kanálech.

Pražská energetika

Komplexní on-line komunikace

Společnost Pražská energetika je největším dodavatelem elektrické energie v Praze. Pro oslovení stávajících i nových zákazníku připravujeme komunikaci v on-line prostředí
a sociálních sítích. Kromě mediálních kampaní realizujeme každoroční Vánoční a Velikonoční soutěže, které pravidelně hrají desítky tisíc hráčů.

ROSSMANN

Strategie on-line marketingu

Pro společnost ROSSMANN zajišťujeme strategie a exekuci aktivit, které zvyšují  obchodní výkon. Od kompletního webového servis vč. vývoje kampaňových microsites či aplikací po exekuci on-line kampaní na sociálních sítích či prostřednictvím e-mailingu. Nejvíce pyšní jsme však na pravidelný produktový newsletter, který si díky zajímavému obsahu a přesnému zacílení dlouhodobě udržuje vysoké CTR.

Sberbank CZ

Implementace webové platformy Sitecore

Kromě mnoha online projektů jsme pro banku připravili zcela novou webovou platformu využívající technologii Sitecore, kterou jsme po rebrandingu přepracovali do designu mateřské Sberbank. Web využívá segmentace návštěvníků dle jejich předchozího chování.

Similor

Globalní web s produktovým katalogem

Pro švýcarského výrobce luxusních koupelen jsme vytvořili komplexní online katalog na technologii IBM Websphere. Díky unifikovanému centrálnímu úložišti je tak možné získávat všechny informace z jediného místa

Wüstenrot

Online prodejní kanál

Pro finanční skupinu Wüstenrot jsme vytvořili systém přímého prodeje pojištění a bankovních produktů. Na projektu jsme pracovali od prvotní analýzy až po provoz a poskytování podpory
a servisu. Tým jedenácti odborníků věnoval projektu přes deset tisíc hodin práce.

Wüstenrot

Analytické dashboardy

Vytvořili jsme manažerský reporting v reálném čase, který získává informace o finanční výkonnosti jednotlivých produktů a efektivitě online kampaní. Tím jsme zajistili účinnější vynakládání prostředků na kampaně.

Yachtcharter

Strategie on-line marketingu

Yachtcharter se zabývá pronájmem lodí, poskytováním kapitánských kurzů, školou jachtingu. Je ukázkovým příkladem toho, že i relativně malá společnost může využívat efektivně on-line nástroje ke zvyšování obchodního výkonu. Byli jsme partnerem pro nastavení celé on-line strategie, která obsahovala nejen definici komunikačních nástrojů jako např. emailing či PPC kampaně, ale také potřebu implementace nové CRM platfomy Salesforce, která umožní efektivně pracovat s uživatelskými daty. Zároveň jsme byli i konzultantem při nastavování správných interních procesů společnosti, které vedly k jedinému – dělat on-line marketing správně a efektivně.