BloomReach Experience

BloomReach Experience, dříve známý jako Hippo DX, se řadí k nejpokročilejším technologickým Content Management platformám nejen pro microservices. BloomReach Experience  využívá například fotbalový klub FC Bayern München, operátor Deutsche Telekom, kosmetická společnost Weleda, poskytovatel emailových služeb MailChimp, poskytovatel HR služeb Randstad, designový software Autodesk nebo britská zdravotní péče NHS.

Jedná se o Java open-source technologii, kterou lze integrovat s řadou nástrojů a datových zdrojů. S otevřenou architekturou je snadné experimentovat a vybudovat žádané uživatelské rozhraní. 

BloomReach Experience vám pomůže pochopit existující a potenciální zákazníky, naplánovat Customer journeys a poskytnout vašim cílovým skupinám personalizovaný a cílený obsah. Sledujte a analyzujte uživatelské chování a optimalizujte výkon v jakémkoliv kontextu - na webu, mobilu, sociálních sítích, v aplikacích, display, na billboardech nebo IoT zařízeních.  

ACTUM je partnerem BloomReach Experience  v Německu a České republice. Pro našeho významného německého klienta náš Java a React JS Delivery Team momentálně připravuje rozsáhlé eCommerce řešení, které implementujeme v 10 státech. 


Kentico - ecommerce

Content & Commerce

Nakupování online už dnes není pouhou obchodní transakcí, ale jedná se o významnou interakci s vaší značkou. Relevantní, konzistentní a personalizovaný obsah je klíčový pro vztahy se zákazníky, jejich udržení a loajalitu.

Komplexní eCommerce řešení v kombinaci s Content Management System umožňuje obohatit zákaznický zážitek třeba o optimalizované produktové stránky.

Kentico EMS

Získejte lepší obchodní příležitosti

Nákupní cesta dnes stále častěji začíná a končí online, bez ohledu na odvětví, stát nebo zákazníka. Propojení tradičního a online obchodu je příležitostí pro data-driven obsah, rychlé přizpůsobení měnícím se trendům na trhu a požadavkům zákazníků. 

BloomReach Experience s progresivním cílením, marketingovou automatizací, Campaign Management a eCommerce řešením vytváří jednotný a přehledný proces generování poptávek.

Agile

Agile marketing

V dnešním rychle se měnícím digitálním prostředí se marketing nemůže spoléhat jen na velké reklamní kampaně, kde je čas odezvy často dlouhý. Rychlost reakce je klíčová. Platforma BloomReach Digital Experience je určena agilním marketingovým týmům.

BloomReach Experience poskytuje komplexní analýzy a individuální cílení. Díky tomu můžete snadno vytvářet a opakovaně používat relevantní a konzistentní obsah. Případně můžete marketingově experimentovat při různých kontaktech se zákazníky.

Nezávazná konzultace

Povinné