BloomReach Experience

Platforma BloomReach Experience, dříve známá pod označením Hippo DX, slouží k vytváření, analýze a optimalizaci digitálních zážitků napříč kanály. Mezi zákazníky patří například FC Bayern Mnichov, Deutsche Telekom, Weleda, MailChimp, Randstad, Autodesk či Nizozemské dráhy (NS). Gartner MQ pro Web Content Management jmenoval BloomReach do kategorie LEADER.

Toto špičkové řešení pro správu digitálního obsahu usnadňuje marketingovým týmům tvorbu a poskytování cíleného a optimalizovaného obsahu napříč kanály pro všechny návštěvníky a současně nabízí vysoce flexibilní a mimořádně výkonnou platformu pro IT oddělení s cílem vytvářet radikálně nové (tzv. bleeding-edge) digitální zážitky, a to ve značném rozsahu.

BloomReach Experience vám pomůže porozumět jak stávajícím, tak potenciálním zákazníkům, plánovat zákaznické cesty a poskytovat cílovým skupinám personalizovaný a cílený obsah. Dále vám umožní sledovat a analyzovat chování uživatelů a optimalizovat výkon v jakémkoli kontextu – na webu, v mobilních telefonech, na sociálních sítích, v aplikacích, na displeji, na billboardech nebo v zařízeních internetu věcí (IoT). Platforma BloomReach Experience je vybudována na open-source základech a využívá architekturu typu API-first, díky čemuž ji lze snadno integrovat s existujícími systémy a zdroji dat pro zajištění bezkonkurenční flexibility.

Společnost ACTUM je držitelem certifikace Gold Certified Partner pro platformu BloomReach Experience v regionech DACH a střední Evropa. Pro našeho významného německého klienta náš tým Java & React JS Delivery Team aktuálně připravuje rozsáhlé řešení typu eCommerce, které bude implementováno v 10 zemích.



Kentico - ecommerce

Content & Commerce

Nakupování online už dnes není pouhou obchodní transakcí, ale jedná se o významnou interakci s vaší značkou. Relevantní, konzistentní a personalizovaný obsah je klíčový pro vztahy se zákazníky, jejich udržení a loajalitu.

Komplexní eCommerce řešení v kombinaci s Content Management System umožňuje obohatit zákaznický zážitek třeba o optimalizované produktové stránky.

Kentico EMS

Získejte lepší obchodní příležitosti

Nákupní cesta dnes stále častěji začíná a končí online, bez ohledu na odvětví, stát nebo zákazníka. Propojení tradičního a online obchodu je příležitostí pro data-driven obsah, rychlé přizpůsobení měnícím se trendům na trhu a požadavkům zákazníků. 

BloomReach Experience s progresivním cílením, marketingovou automatizací, Campaign Management a eCommerce řešením vytváří jednotný a přehledný proces generování poptávek.

Agile

Agile marketing

V dnešním rychle se měnícím digitálním prostředí se marketing nemůže spoléhat jen na velké reklamní kampaně, kde je čas odezvy často dlouhý. Rychlost reakce je klíčová. Platforma BloomReach Digital Experience je určena agilním marketingovým týmům.

BloomReach Experience poskytuje komplexní analýzy a individuální cílení. Díky tomu můžete snadno vytvářet a opakovaně používat relevantní a konzistentní obsah. Případně můžete marketingově experimentovat při různých kontaktech se zákazníky.

Nezávazná konzultace

Povinné