CUSTOMER CARE SPECIALIST

Popis pozice

V Customer Care jsme strategickým nástrojem dlouhodobého rozvoje všech projektů našich zákazníků. Předcházíme komplikacím a když přijdou, hledáme a nabízíme řešení. U nás se slučují technické kompetence a komunikační dovednosti. Chtěl bys být součástí našeho týmu? Právě hledáme posilu na pozici specialisty.


Co budete dělat?

  • Příjem požadavků na aktualizace webu nebo řešení technických požadavků přes ticketovací systém Redmine od klientů agentury
  • Vyřizování ticketů vlastními silami nebo delegování práce v případě náročnějších změn na programátory, kodéry nebo jiné specialisty
  • Kontrolu stavu požadavků
  • Fakturace
  • Znalost servisních smluv a řízení činnosti v souladu s nimi

Jaké zkušenosti/dovednosti jsou třeba?

  • Zkušenosti s obdobnou prací nebo se správou webu/eshopu
  • Hlubší zájem o technologie, schopnost rychle se naučit pracovat se sofistikovanými platformami a aplikacemi
  • Vynikající organizační schopnosti, zvládat pracovat ve stresu na několika úkolech současně
  • Asertivní, ale velmi slušné jednání a vystupování
  • Komunikační dovednosti
  • Dobrá znalost angličtiny, schopnost plynulé komunikace - ústní i písemné
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Výhodou je znalost práce s ticketovacím systémem (JIRA, Easy Redmine) a základní znalost co je HTML kód, CSS, Javascript, .NET atd.

Co se u nás můžete naučit?

  • Komunikovat v business kontextu s klienty v ČR i v zahraničí
  • Pracovat s unikátními technologiemi v oboru vývoje webu a digitálního marketingu
  • Organizovat práci v menších i větších digitálních projektech - výborná příprava na pozici Project Manager pro IT oblast

Co můžeme nabídnout my?

  • Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi, členové našeho týmu jsou uznávanými odborníky
  • Působíme v ČR i v zahraničí, našimi klienty jsou společnosti jako Metro/Makro, RWE, Olympus, Wuestenrot, Oriflame
  • Sídlíme v moderních kancelářích s příjemnou a neformální atmosférou
  • Podnikáme časté pracovní cesty po ČR i do zahraničí
  • Pořádáme širokou škálu školení a vzdělávacích kurzů
  • Jsme tým nadšenců, kteří se navzájem podporují a motivují
  • Kvalitní práci umíme kvalitně ohodnotit


Odpovědět

Povinné

Životopis nebo portfolio (podporované formáty .doc, .pdf, max. 2 MB)