Telligent – komunitní weby pro zákaznický zážitek

Telligent je softwarová platforma od společnosti Verint Company, která slouží k budování rozsáhlých veřejných nebo privátních komunitních webů. 

Telligent lze využít jako veřejnou komunitu pro efektivní zákaznickou podporu a zapojení vašich klientů do vašeho digitálního marketingu. Telligent poskytuje možnost vybudovat i privátní komunitu a zvýšit tak produktivitu svých zaměstnanců nebo například zlepšit komunikaci mezi partnery a klienty.

Telligent má připraveno množství nativních aplikací - například galerie, kalendáře, fóra či blogy. Dále nabízí funkce, jako jsou like, rating nebo komentáře. Vše je prezentováno ve formě předpřipravených widgets a vlastní logiky. Toto umožňuje Content editorům vybudovat váš komunitní web bez nutnosti zásahu programátora.

Telligent má příjemné a intuitivní uživatelské rozhraní, ve kterém můžete vaši komunitu jednoduše vybudovat a následně i spravovat. Celou strukturu webu lze vymodelovat formou „drag and drop“ widgets. Design jednotlivých widgets lze přizpůsobit v Telligent Widget Studio importem vlastních CSS stylů. V Telligent administraci dále naleznete široké spektrum funkcí, jako jsou Abuse Management, emailové šablony, nastavení práv na úrovni systémových rolí a uživatelů, reportingy či scoring členů komunity.

ACTUM vytvořil komunitní web MyOlympus pro 27 zemí, který spojil 200 000 nadšených fotografů. ACTUM je zároveň jediný certifikovaný implementační partner v regionu se zkušeností s integrací technologií Telligent a Sitecore.


Kentico - support

Zákaznická podpora

Hlavní výhodou využití Telligent Community jako Customer support systému je okamžité snížení nákladů na podporu. 

Až 75% zákazníků vyhledává řešení svého problému online. Telligent Community umožní vašim klientům sdílet problémy i jejich řešení s ostatními. Efektivně a rychle tak najdou odpovědi na často se opakující dotazy a vyhodnotí jejich přínos pomocí sociálních funkcí, jako je like, rating či funkce „This helped me“.

Kentico EMS

Digitální marketing

Komunitní weby jsou důležitým zdrojem vašich potenciálních zákazníků i jedním z možných nástrojů péče o ty stávající. S využitím blogů, diskuzních fór a dalších aplikací vytvářejí členové komunit velké množství jedinečného obsahu, který posouvá vaši značku na vrchol žebříčku výsledků vyhledávání a zvyšuje tím šanci na příchod nových klientů.

Navíc zákazníci, kteří jsou angažovaní v komunitách, utratí o 24 % více než zákazníci mimo komunitu.

Talligent komunity

Zaměstnanecké nebo členské komunity

Zefektivněte spolupráci mezi členy svých týmů sdílením know-how prostřednictvím diskuzních fór, Wiki či Challenges. S využitím Telligent Community můžete také podporovat a zlepšovat vztahy na pracovišti tím, že svým zaměstnancům poskytnete prostor pro sdílení zájmů a plánování volnočasových aktivit.

Privátní komunity mohou sloužit i jako bezpečný komunikační prostředek s partnery a klienty, který využívají i banky nebo technologické společnosti.

MyOlympus sdružil 200 000 fotografů z více než 27 zemí 

Sociální platforma MyOlympus

Společnost OLYMPUS se rozhodla vytvořit komunitní web pro nadšené fotografy z celé Evropy, kde mohou sdílet své zájmy s dalšími fanoušky digitální fotografie, nechat se inspirovat, nahrávat snímky, „lajkovat“ a komentovat práce ostatních. K uskutečnění svého cíle zvolil OLYMPUS platformu Telligent Community. 

Vlastní sociální síť MyOLYMPUS umožňuje firmě lépe pochopit, jakým způsobem zákazníci produkty OLYMPUS používají a komunikovat s nimi.

ACTUM navrhl řešení komunitního webu, ve kterém bylo vytvořeno 7 lokálních verzí pro jednotlivé regiony. Uživatel tak má veškeré informace, popisy a komentáře ve svém lokálním jazyce. Zároveň však může prohlížet obsah všech evropských galerií.

Fáze projektu

Ve fázi 0 byla implementována registrace uživatelů, produktů a aktivace benefitů. Celý systém byl integrován s interním SAP CRM a produktovým informačním systémem.

Ve fázi 1 jsme implementovali „out of the box“ aplikaci Galerie, která uživatelům umožňuje vkládat, hodnotit a komentovat fotografie. Vytvořili jsme také custom Galerie, tzv. Contests, ve kterých se nahrané fotografie vyhodnotí a vítěz následně získá cenu.

Ve fázi 2 jsme implementovali online žádost pro zaslání produktu na reklamaci či opravu. Dále jsme přidali nativní blogy a fóra, které zlepšily komunikaci mezi členy komunity a pomáhají sdružovat zákazníky se stejnou oblastí zájmů. Největší změnou v této fázi bylo využití kalendářů akcí, které byly upraveny dle specifických potřeb klienta. Kalendáře umožňují zakládat události všem členům komunity z celé Evropy a implementované workflow poskytuje možnost administrátorům kontrolovat tyto akce.

Nezávazná konzultace

Povinné